Günce

Günce
SAVAŞA KARŞI OL!

1 Haziran 2007 Cuma

ÖTEKİ

Benim dışımdaki , benim gibi olmayan , benim gibi düşünmeyen , benim gibi giyinmeyen , benim gibi yemeyen,benim gibi müzik dinlemeyen, benim gibi üzülmeyen , benim gibi sevinmeyen, benim gibi yürümeyen , benim gibi koşmayan , benim gibi bakmayan …..
ÖTEKİ .
Benim var oluşum . Beni yapan.Bana katan.
Önce ;
tepkisel olarak tabii ki ben diyorum . Sonra yavaş yavaş sakinleştikçe benim dışımın farkına varmaya başlıyorum,tanımaya anlamaya çalışıyorum . Zor oluyor önceleri , öğrenmek en zor eylemlerden biridir . İnat ediyorum
öğrenmeye ve anlamaya çalışıyorum . Konuşuyorum , okuyorum , dinliyorum ve düşünüyorum sonra tekrar aynı eylemleri yapıyorum . Anlayacağım inat ediyorum.Anlayamadığıma saçma diyemiyorum . Kendime anlayamadım diye şans tanıyorum. ÖTEKİNİ karalamamayı öğreniyorum .
Şimdi ;
kendimin ÖTEKİ için ÖTEKİ olduğunu fark ediyorum . Bende bir ÖTEKİYİM. Beni anlamasını bekliyorum . Anlatmaya çalışıyorum . Nasıl baktığımı , nasıl dinlediğimi , nasıl üzüldüğümü,nasıl dokunduğumu , nasıl yürüdüğümü , nasıl sevindiğimi,nasıl yediğimi , nasıl yürüyüp koştuğumu …
Vakit geçiriyoruz . Birlikte anlamaya çalışıyoruz . Birbirimize katıyoruz Kattıklarımızı geliştirip zenginleşiyoruz .
Birbirimizin birbirimize karşı köşelerini törpülüyoruz . Bizi anlamayanlara birbirimizi anlatıyoruz .
Sonra ;
Ne güzel bir tat bu , senin mi yo hepimizin , hepimiz için . Bana da öğretir mi sin ? Olur öğretirim . Öğretmenim oluyor . Ben de horon öğretiyorum . Bildiğim ona farklı gelen bu , benim ÖTEKİLİĞİMDE .

Devrim

1 yorum:

Adsız dedi ki...

diyarbakırdan ve doğu illerinden uzak.hümanist bir yakaşim ama artik senin gibi düşünmüyorlar belkide hiç düşünmemişlerdi,senin oyle düşünmen için br çaba idi o yapay gülümseme,yada halklarin kardeşliği,şimdi faşist bir fikriyat çerçevesinde.ulusal kimlk modeli arayişindalar ve senin köşe yontmana eskisi gibi gülümseyeceklerinin hiç sanmam.bir daha dene güülümsemeyi anlayacaksin